Een paar vragen aan mezelf

Een paar vragen aan mezelf!

Ben ik al voorbereid
op de wederkomst van Jezus???

Verwacht ik Jezus op de manier
alsof Hij elke dag komen kan???

Houd ik genoeg van Jezus
dat ik zomaar op dat moment,
zonder twijfel,
alles achterlaat

en met Hem mee zal gaan???

Is mijn verlangen naar Hem
echt groot genoeg???

En weet ik wat van Jezus is
en wat niet?

Alleen God, kan mij dat geven!!!!
Vanuit mezelf zal me dat nooit lukken…

Geloof ik dat God de Vader is….

Om eens echt goed
bij mijn geloof stil te staan
stelde ik mezelf deze vragen .

1.Geloof ik dat God de Vader is
en de Schepper van hemel en aarde?

2.En dat Jezus Christus
Gods eniggeboren Zoon is?

3.Geloof ik dat Jezus
gekruisigd en gestorven is
en dat Hij door God gewekt is
en is opgestaan?

4.Geloof ik
dat door het sterven van Jezus
ik bevrijd ben van mijn zonden?

5.Geloof ik dat Christus is opgevaren
naar de hemel
en dat Hij aan Gods rechter Hand zit?

6.Geloof ik dat de Heilige Geest
in mijn hart woont?

7.Geloof ik dat God
onvoorwaardelijk
van mij houdt?

8.Geloof ik dat ik een kind
van God ben?

9.Geloof ik dat God mijn leven leidt,
zoals Hij het voor mij bedacht heeft?

10.Geloof ik echt dat EENS !! …
alles goed komt?